Webinar 13. mars 2025

Hvordan mobilisere hele organisasjonen til å bli kundeorientert

Alle som jobber i et selskap har felles ansvar for kundeopplevelse. Men hvordan sørge for at de forstår det og jobber deretter?

Siri Jacobsen VP Customer Experience i Wilhelmsen Ships Service deler hvordan Wilhelmsen har jobbet med å mobilisere hele organisasjonen til å ha fokus på kundeopplevelse, forstå hvordan ansvaret de har påvirker kunden og ikke minst hvorfor dette er både gøy og lønnsomt.

Dette er et tema Siri har jobbet mye med siden hun fikk ansvaret for å lede dette arbeidet i Wilhelmsen Ships Service. Hun og teamet hennes har løftet tilnærmingen i selskapet med gode resultater på kort tid og lært mye på veien. I dette webinaret deler Siri sine refleksjoner rundt hva som må til for å få organisasjonen med seg.

Målgruppe for webinaret
Dette webinaret er spesielt nyttig for deg som jobber både innen B2B og B2C, som har en generell interesse for kundeopplevelse, eller Customer Experience (CX). Det vil gi deg verdifull innsikt og praktiske eksempler fra hvordan jobbe med transformasjon og endringsarbeid for å løfte en kundesentrisk tilnærming.

Praktisk

Dato: 13. mars 2024

Tidspunkt: 08:30 - 09:00

Hvor: Digitalt

Har du noen spørsmål, når du oss på hei@ncxn.no

Foredragsholder

Siri Jacobsen
VP Customer Experience, Wilhelmsens Ships Service

Meld deg på