Norsk CX Nettverk er nå blitt offisielt tilknyttet til CXPA – Customer Experience Professionals Association.
CXPA er det ledende, globale fagmiljøet for kundeopplevelse. Et fellesskap med over 60 000 medlemmer og følgere i mer enn 70 land, som alle har én ting til felles: De jobber hands-on med å skape bedre kundeopplevelser – i små og store virksomheter, hver eneste dag.
CXPA er i sterk vekst i Europa – fra å være et rådgivende og regionalt forum, til nå å fungere som en strategisk motor for utvikling av CX-kompetanse i hele regionen. Med en klar visjon – ‘Exceptional outcomes inspired by empowered CX Professionals’ – og en misjon om å støtte profesjonelle gjennom hele karrieren, er CXPA en ekte pådriver for praksisnær utvikling. Deres kjerneverdier «Connected», «Authentic» og «Be a Champion» reflekterer et globalt, ekte og lidenskapelig fellesskap. Som offisiell samarbeidspartner skal Norsk CX Nettverk bidra til å bringe denne energien og kompetansen hjem til Norge.
Dette er ikke et teoretisk forum. Det er en arena for deg som faktisk gjør jobben – som bygger kultur, kartlegger kundereiser, fjerner friksjon og skaper verdi. For kundene. For kollegene. Og for virksomheten.
Hva betyr det – i praksis?
For oss i Norsk CX Nettverk betyr denne affiliate-statusen:
🔹 Et tettere samarbeid med et erfaringsbasert, internasjonalt fagmiljø 🔹 Tilgang til verktøy, innsikt og sertifiseringer som styrker faget i Norge 🔹 En ny plattform for å utvikle og løfte norske CX-praktikere – sammen
✨ Og vi er allerede i gang. Nå setter vi sammen et høstprogram med mål om å inspirere, engasjere og styrke deg som jobber med kundeopplevelse. Det blir faglige møter, erfaringsutveksling og nye muligheter for å bygge nettverk.
Vi tror på kraften i felleskap. Og på verdien av å dele.
Ønsker du å høre mer om dette, ta kontakt med jannecke (a) CustomerC.no