Webinar 05. mars 2024
Status for Kundeorientering i Norge 2024
Har du noen gang lurt på hvordan norske selskaper virkelig står når det gjelder kundeorientering i 2024?
Forste og Customer C har nettopp gjennomført en omfattende undersøkelse om dette, og på vårt kommende webinar vil Jannecke og Jørgen presentere og analysere funnene. Vi vil dykke ned i temaer som graden av modenhet blant selskapene og identifisere områder der det er rom for forbedring.
Der de tidligere har delt et utdrag av resultatene på kundeopplevelsesdagen, vil dette webinaret gi deg en detaljert innsikt i funnene fra undersøkelsen. Jannecke og Jørgen vil ikke bare presentere tallene, men også dele sine egne tanker og refleksjoner basert på dette arbeidet.
Det vil også settes av tid til diskusjoner og refleksjoner.
Hvis du ønsker å forstå hvordan norske selskaper utnytter kundeinnsikt, engasjerer organisasjonen sin, og skaper gode kundeopplevelser, er dette webinaret en gylden mulighet for deg.
PS: Undersøkelsen er fortsatt åpen for deltagelse. Hvis du ønsker å bidra med din virksomhets vurderinger og få tilsendt høydepunktene fra rapporten, oppfordrer vi deg til å delta nå.
Praktisk
Dato: 05. mars 2024
Tidspunkt: 08:30-09:30
Hvor: Digitalt
Har du noen spørsmål, når du oss på hei@ncxn.no
Foredragsholdere
Jannecke Drangert-Hveding
Gründer og strategisk rådgiver i Customer C
Jørgen Schüren
Business Director Nordics for Customer Experience i Forsta