World cafe - reell kundeorientering i Norske virksomheter -
World cafe - reell kundeorientering i Norske virksomheter -
Vi har den enormt store gleden av å annonsere at Norsk CX nettverk planlegger en «World Cafe» rundt funnene fra HIGH FIVE for reell kundeorientering. Vi vil ta utgangspunkt i de fem faktorene som kjennetegner de som virkelig lykkes. Nå har du mulighet til å diskutere egne erfaringer og få innspill på de utfordringer som du opplever i CX hverdagen.
Jannecke Drangert-Hveding fra Customer C vil gå gjennom de viktigste funnene fra hennes ferske rapport “HIGH FIVE - Engasjement for reell kundeorientering”. Rapporten bygger på hennes intervjuer med ledere og nøkkelressurser i noen av Norges største virksomheter, og hvordan de jobber med kundeorientering i sine virksomheter. Jannecke har sett på hva som er felles for de selskapene som lykkes, hva de fokuserer på og hvordan de jobber. Funnene vil hun dele med deg på eventet.
Etter gjennomgang av funnene vil vi fasilitere en “World Café”. World Café er en teknikk for å tilrettelegge gruppediskusjoner rundt ulike tema. Vi tilrettelegger og fasiliterer diskusjoner i grupper hvor deltakerne går fra cafébord til cafèbord og bidrar i diskusjonen rundt de 5 kritiske områdene som er identifisert for å virkelig lykkes med Reell kundeorientering i en organisasjon.
Når: Torsdag 31.08.23 kl 16:00-18:00
Hvor: Mesh Nationaltheatret