Webinar 2. september 2025 kl 14.30
Customer Experience -
fra rammeverk til praksis
Hva skal egentlig til for å jobbe strukturert og effektivt med kundeopplevelse i en kompleks organisasjon? Og hvordan kan et felles rammeverk bidra til å samle innsatsen?
CXPA (Customer Experience Professionals Association) har utviklet et anerkjent rammeverk for Customer Experience som benyttes globalt av virksomheter som ønsker å løfte CX-arbeidet sitt.
I dette webinaret får du en introduksjon til rammeverket og hvordan det kan fungere som en felles referanse og praktisk verktøykasse i utviklingen av bedre kundeopplevelser.
Frans Leenaars, tidligere Director of Customer Experience i TUI Group, har nylig flyttet til Norge og deler sine erfaringer – fra hvordan han selv tok CCXP-sertifiseringen, til hvordan han bygget opp en hel CX-avdeling på tvers av virksomheten. Han ledet selskapets globale transformasjon av kundeopplevelse og kundeservice og har mer enn 25 års erfaring fra selskaper som Air France KLM, Disney Parks & Resorts og TUI Group.
Han har en sterk lidenskap for kundeopplevelse, omnikanal og hvordan teknologi og AI kan brukes til kontinuerlig forbedring.
Dette er en unik mulighet til å lære både om selve rammeverket fra CXPA og hvordan det tas i bruk i praksis i en av Europas største reisearrangører. Webinaret passer for alle som jobber med CX, kundeservice, strategi eller forretningsutvikling.
Både Frans Leenaars og Jannecke Drangert-Hveding (som vil lede webinaret) har sertifiseringen CCXP, som noen av de eneste i Norge.
Målgruppe for webinaret
Dette webinaret er spesielt nyttig for deg som jobber både innen B2B og B2C, som har en generell interesse for kundeopplevelse, eller Customer Experience (CX).
Det vil gi deg verdifull innsikt om CXPA og deres rammeverk, samt praktiske erfaringer med å etablere en helhetlig satsning på CX på tvers av en stor virksomhet.
Praktisk
Dato: 2. september 2025
Tidspunkt: 14:30 - 15:30
Hvor: Digitalt
Har du noen spørsmål, når du oss på hei@ncxn.no
Foredragsholder
Frans Leenaars
Tidligere Director of Customer Experience i TUI