Frokostseminar 7. oktober 2025 kl 08.30 - 10.00
Customer Experience -
Innsikt og inspirasjon på den internasjonale Customer Experience-dagen
Bli med på en inspirerende morgen på den internasjonale Customer Experience-dagen sammen med Norsk CX Nettverk (NCXN). Vi samles hos Hafslund til morgenkaffe, faglig påfyll og verdifulle samtaler.
Dagens foredragsholdere:
🔹 Anna Medle, CX-leder i Hafslund
Anna leder Hafslunds CX-strategiarbeid og deler sin firestegsmodell for å operasjonalisere kundeopplevelse – fra tydelige mål til en samlet teamstruktur.
🔹 Kristin Igelkjøn, Global Digital Solutions Manager i Jotun gir innsikt i hvordan Jotun optimaliserer digitale kundereiser i B2B-markedet, og deler også læringene fra deres digitale transformasjon.
Velkommen til en morgen preget av erfaring, innsikt og engasjement innen kundeopplevelse!
Målgruppe for seminaret
Dette frokostseminaret er nyttig for deg som jobber både innen B2B og B2C, som har en generell interesse for kundeopplevelse, eller Customer Experience (CX).
Bli med å markere den internasjonale CX-dagen og få ny inspirasjon å bruke i egen virksomhet.
Praktisk
Dato: 7. oktober 2025
Tidspunkt: 08:30 - 10:00
Hvor: Hafslund Celsio, Askekroken 11 (Skøyen)
Har du noen spørsmål, når du oss på hei@ncxn.no
Les også hvordan du kan markere den internationale CX dagen i egen organisasjon.
Foredragsholdere
Anna Medle
CX Leder Hafslund
Celsio
Kristin Igelkjøn
Global Digital Solutions Manager Jotun
Sponsor av eventet